العمق نيوز
جريدة أخبارية شاملة

العنف ضد المرأة هي أحد أكثر انتهاكات حقوق الإنسان انتشار

0

العنف ضد المرأة هي أحد أكثر انتهاكات حقوق الإنسان انتشار

.كتب الدكتور نسيم صلاح ذكي
حقوقي شرق أوسطي للسلام وحقوق الانسان والطفل والمرأة.
تحدث لنا
[ ميشيل باتشيليت] المديرة المنظمة لهيئة الأمم المتحدة للمرأة.
“بدأت عملية السلام في منطقة الشرق الأوسط ، وإدماج المساواة بين الجنسين في التخطيط الوطني.” تقول ميشيل باتشيليت المديرة ، منظمة الأمم المتحدة للمرأة ، الأمم المتحدة للأمم المتحدة التي انطلقت في شباط / فبراير 2001.
1) هل يمكن أن تدفعك إلى العنف ضد المرأة واحدة من أولاً لهيئة الأمم المتحدة للمرأة؟ وما هي أنواع العنف الذي تعاني منه النساء في العالم؟
– العنف ضد المرأة هو واحد من أكثر حقوق الإنسان انتشارا. وهو واحد من خمسة مجالات ذات أولوية للهيئات التابعة للأمم المتحدة في أجواء الأجواء في الأجواء. على سبيل المثال ، فالمرأة التي تعيش في بيت فارغ من المنزل
وتواجه النساء من أشكال العنف. وتعاني من مشاكل في العالم من بعض أشكال العنف هذه ، حيث يمكن أن تصل إلى نحو 76 في نصوص نظرنا الى مراحل حياتها. أشكال العنف المنزلي العنف المنزلي والعنف الجنسي والعنف الجنسي كسلاح الحرب ، والزواج المبكر وختان الإناث.
2) ما هي أولوياتك التي تخططين لها ، وكيف تقوم بحشد الموارد اللازمة لتحقيق أهدافك؟
– دار السلام في مركز عمليات السلام ، وإدماج المساواة بين الجنسين في التخطيط الوطني. هناك العديد من الطرق للحصول على مجتمعات مقاطع الفيديو الخاصة بهم. تقرير المنتدى العالمي حول العلامة التجارية العالمي بين الجنسين ، المثال ، المثال ، المثال من أصل 114 ، البلدان الأكثر انتشارًا وأسرعها هي البلدان التي تمنح مساواة أكبر بين الجنسين.
3) ما هي حقوق الحجز المتاحة حاليا لدى الأمم المتحدة؟ هل هي لغرض مهمتكم؟
– ورثت هذه الهيئات وكالات أربع وكالات سابقة للأمم المتحدة ، منشوراتها عن الكيان الجديد. أن البناء على هذه الموارد والمضي قدمًا ، ان هذا ما نصبو الى تحقيقه الآن.
4) هل تخططين لصفات بعينها؟ و كان الأمر كذلك ، ما هي تلك البلدان ، ولماذا؟
– مجتمع الدول الأعضاء الذين يطلبون المساعدة تشير إلى أن هناك حاجة إلى عدد من البلدان التي تواجه أشد الحاجة. سوف تستقبل الأنباء الواردة في هذا المجال. وداخل البلدان ، المنطقة التي تشير إلى للوصول إلى الفئات المهمشة من النساء. اليوم ، اليوم ، اليوم ، اليوم ، اليوم ، اليوم ، اليوم ، اليوم ، اليوم الجمعة أنواع المنشآت المختلفة ، فان الاستثمار في المنطقة المجاورة للمنطقة من السكان يفضي إلى أفضل النتائج.
5) ما هو دور المساواة بين الجنسين في الحلم الجميل؟ كيف تخططين لمنحها مزيدا من الأهمية؟
– أن تحقيق المساواة بين الجنسين والذي يقع على أساس الحل الثالث – أمر أساسي جميع الأعضاء الآخرين. وربط الحصة المشتركة بين الجنسين ، والحساب ، والتعلم ، ووقفنا في الاتجاه المحدد في

6) ارتفع عدد النساء المنتخبات المنحدرات من دول المنجم في أنحاء العالم؟

– إذا نظرنا إلى الوراء زمنيا ، يمكننا أن نكتب قد تم بالفعل بالفعل احرف تطبيق حائل. إضافة إلى ذلك ، أصبحت مشكلة في الحصول على بعض المساواة في المساواة بين الجنسين. وهذا صحيح ، سواء على المستوى الدولي كما في معظم البلدان.
وكذا في مساواة الجنسين. عملت القيادات النسائية على التيقن النسائية التيقن يجب أن تكون المرأة يجب علينا أن علينا بشكل كامل في اقتصادنا ، كما أن دورنا في دور المرأة ، و علينا علينا من قدرات المرأة كوكيلة التي يفيد الجميع. أقصد أن تقترح عليك أن تقلل من حقوقك المتعلقة بالقضاء على الجمال

Violence against women is one of the most widespread violations of human rights.》
Dr. Naseem Salah Zaki wrote
My Middle Eastern Rights for Peace, Human Rights, Children and Women.
Talk to us
[Michelle Bachelet] Organizing Director, UN Women.
“The peace process has begun in the Middle East region, and the integration of gender equality into national planning.” According to Michelle Bachelet, Director, UN Women, the United Nations of the United Nations, which was launched in February 2001.
1) Can it push you to violence against women one of the first for UN Women? What are the types of violence that women suffer in the world?
Violence against women is one of the most widespread human rights. It is one of the five priority areas of the United Nations in the air in the skies. For example, a woman who lives in an empty house
Women face forms of violence. She suffers from problems in the world from some of these forms of violence, as she can reach about 76 in the texts of our life stages. Forms of domestic violence: Domestic violence, sexual violence and sexual violence as a weapon of war, early marriage and female genital mutilation.
2) What are your priorities that you plan for, and how do you mobilize the necessary resources to achieve your goals?
Dar es Salaam at the Peace Operations Center, integrating gender equality into national planning. There are many ways to get their video communities. Global Forum Report on Global Branding Gender, example, example, example out of 114, the countries with the most outreach and the fastest are the ones that give greater gender equality.
3) What are the custody rights currently available to the United Nations? Is it for your mission?
– These agencies inherited four previous United Nations agencies, their publications on the new entity. Building on these resources and moving forward, that is what we are aiming to achieve now.
4) Do you plan for specific traits? And that was the case, what are those countries, and why?
– The community of Member States requesting assistance indicates that there is a need for a number of countries facing the greatest need. You will receive news received in this field. And within countries, the region refers to reaching marginalized groups of women. Today, today, day, day, day, day, day, today, Friday, different types of establishments, the investment in the vicinity of the area of ​​the population leads to the best results.
5) What is the role of gender equality in a beautiful dream? How do you plan to give it more importance?
– That the achievement of gender equality, which is based on the third solution – is fundamental to all other members. And linking the common share between the sexes, arithmetic, and learning, we stopped in the direction set in

6) Increased number of elected women hailing from mining countries around the world?

– If we look back chronologically, we can write hail application characters have already been done. In addition, it became a problem in obtaining some equality of the sexes. This is true, both at the international level as in most countries.
As well as the equality of the sexes. Women leaders have worked to make sure women are certain that women must be on us completely in our economy, as our role is in the role of women, and on us we have the capabilities of women as agents that benefit everyone. I mean to suggest that you reduce your rights to eliminate beauty..

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد